


W czym pomagamy
Wspieramy naszych klientów w skutecznej eliminacji konkurencji oraz budowaniu dominującej przewagi nad konkurencją.

Zarządzanie Strategia i procesy
Zarządzanie Strategia i procesy
Przykładowe korzyści z udoskonalenia tego obszaru
- jasny podział ról i struktura organizacji
- identyfikacja pracowników z celami i strategią firmy
- Twoja firma “dowozi” miesięczne cele
- obecna strategia firmy trafia w potrzeby rynku

Sprzedaż i obsługa klienta B2B
Sprzedaż i obsługa klienta B2B
Przykładowe korzyści z udoskonalenia tego obszaru
- klienci nie negocjują cen
- kupują dodatkowe usługi i produkty
- ich decyzje zapadają w ciągu 7 -14 dni
- klienci regularnie polecają Ciebie dalej
- dział sprzedaży realizuje plany sprzedaży bez Twojej kontroli

Ludzie, HR i zaangażowanie
Ludzie, HR i zaangażowanie
Przykładowe korzyści z udoskonalenia tego obszaru
- właściciel ma dużo więcej czasu
- pracownicy realizują powierzone zadania w terminie
- są samodzielni i w sytuacjach kryzysowych przychodzą z gotową propozycją
- Nowy pracownik już w pierwszym miesiącu jest samodzielny

Przywództwo, style kierowania
Przywództwo, style kierowania
Przykładowe korzyści z udoskonalenia tego obszaru
- wysoka efektywność biznesu
- ludzie chętnie dzielą się doświadczeniem,
- zespół jest zaangażowany i zmotywowany
- znasz kluczowych liderów i możesz na nich liczyć
- kadra managerska realizuje cele
Pracujemy na Twój wynik
Firm doradczych, audytorskich czy szkoleniowych jest wiele. To co nas wyróżnia, to wyjątkowe, niemal obsesyjne przywiązanie wagi do jakości obsługi Klientów.
Nie tylko wspieramy ich w bieżącej działalności, ale też aktywnie inspirujemy do rozwoju. W codziennej naszej pracy kierujemy się m.in.:

Przybliżamy do celu
Wybieramy rozwiązania, które są proste we wdrożeniu a jednocześnie dające rezultat już w pierwszym miesiącu współpracy. Działania są nastawione na efekt.

Doceniamy indywidualność
Podczas pracy z klientem szczególną uwagę skupiamy na pracownikach i indywidualnym potencjalne każdego z nich. Szanujemy ich wiedzę i doświadczenie. Ważne jest dla nas ich zdanie.

Sprawdzone rozwiązania
Nasz zespół to eksperci w swojej dziedzinie, posiadając 20 letnie praktyczne doświadczenie poparte sukcesami. Integrujemy ludzi mających wiedzę, wyniki i dobre praktyki.

Nadzorujemy wdrożenia
Nasi klienci dostają od nas nie tylko rozwiązania ale także wsparcie i weryfikację działań na etapie ich wdrażania oraz bieżący monitoring.
Wybrane rozwiązania
Działamy w kluczowych obszarach mających bezpośredni wpływ na rozwój i wynik finansowy firmy. Jesteśmy otwarci na oczekiwania i potrzeby klienta.

- Strategia rozwoju
- Zarządzanie projektowe
- Organizacja pracy

- Audyt efektywności
- Strategia podejmowania decyzji
- Budowanie zaangażowania
- Uzupełnienie kompetencji pracowników - szkolenia

- Struktura organizacyjna
- Podział ról
- Delegowanie odpowiedzialności
- Ustalenie KPI dla jednostki

- Zarządzanie finansami
- Obliczanie zwrotów z inwestycji
- Budżetowanie

- Design Thinking
- Wprowadzenie produktu na rynek
- Projektowanie wspólnej komunikacji

- Wsparcie w procesie zmian
- Zarządzanie zmianą dla Liderów
- Komunikowanie wizji zmiany

- System otwartej komunikacji w firmie
- Angażujący, partycypacyjny styl zarządzania
- Trendy LEAN, VUCA, Agille
- Support w obszarze HR

- Badania satysfakcji i oczekiwańr
- Kultura organizacji
- Projektowanie i strategia komunikacji

- Optymalizacja portfolio produktów/li>
- Mapowanie i optymalizacja procesów
- Ścieżka zakupowa klienta
- Odpowiadanie na obiekcje

- Budowanie marki osobistej
- Budowanie pewności siebie
- Efektywne planowanie wykonania zadań
- Zarządanie własną energią

- Akademia Zarządzania
- Akademia Lidera
- Kaskadowanie celów
- Feedback - moda czy wygoda

- Efektywna komunikacja
- Team Coaching
- Kluczowe kompetencje dla biznesu
- Skuteczny System Szkoleń Zawodowych
Rozpocznij z nami współpracę
Nasz zespół

Grzegorz Konkel
Partner zarządzający

Ewa Kosmowska
Dyrektor programowy

Małgorzata Rudnik
Dyrektor ds. obsługi klienta i PR

Joanna Węgorek
Key Account Manager ds. programów rozwojowych

Tomasz Kanarkowski
Senior konsultant ds. zarządzania i strategii

Katarzyna Badeńczyk
Senior konsultant ds. sprzedaży

Maciej Rzepkowski
Senior konsultant ds. przywództwa i komunikacji
Jak pracujemy
Działamy precyzyjnie, (systemowo układając) dopasowując plan wdrożenia, tak aby wspólnie z naszymi klientami osiągnąć jak najwyższe/najlepsze wyniki. Zaczynamy od tych obszarów, w których najszybciej tworzymy wartość dodaną, wspólnie pracując na sukces projektu.


Praca z nami zaczyna się od rozmowy telefonicznej. Po rozmowie przesyłam maila z prośbą o wypełnienie briefu w celu lepszego przygotowania się do spotkania i poznania celów firmy oraz stanu faktycznego z punktu widzenia Klienta jak i określenia co dla niego jest ważne i istotne w rozwoju firmy.

Kolejnym krokiem jest 2 - godzinne spotkanie w biurze GROWHUB, podczas którego diagnozujemy Firmę i Lidera, z osobami zarządzającymi. Określamy potrzeby klienta i typujemy obszary oraz definiujemy na ich podstawie wąskie gardła blokujące rozwój firmy jak też kondycję firmy.

Po zdiagnozowaniu i przeanalizowaniu wszystkich informacji o Firmie i Kliencie spotykamy się ponownie w celu zaprezentowania wyników naszej diagnozy wraz ze wskazaniem kluczowych priorytetów dalszego rozwoju firmy. Następnie określamy wspólnie cele współpracy i sugerujemy przez nas rozwiązania.

Na podstawie naszego raportu z diagnozy Klient podejmuje decyzje o współpracy.Następnie opracowujemy plan wdrożenia i ustalamy Kluczowe Wskaźniki Efektywności (KPI). Na tym etapie następuje podpisanie umowy o współpracy.

Po podpisaniu umowy wykonujemy pełne wdrożenie u klienta, wcześniej opracowanej strategii i działań projektowych w zaplanowanych terminach. Szkolimy pracowników, wdrażamy narzędzia i osiągamy zamierzone cele. Na tym etapie odpowiednio dopasowujemy kompetencje naszego zespołu tak aby jak najlepiej pomóc naszym klientom w realizacji ich założeń biznesowych.
Raz w miesiącu organizujemy spotkanie podsumowujące i dzielimy się wnioskami.

Na każdym etapie wdrożenia rozwiązań monitorujemy nasze działania pod kątem ich optymalizacji jak i realizacji oczekiwań klientów. Każdy nasz klient ma dostęp do naszego zespołu w trakcie i po okresie wdrożeniowym.
Klienci o nas
Czy wiesz, że...
Ostatnie publikacje

Wizja jako kierunek do rozwoju organizacji
Odkryj strategiczne znaczenie wypracowanej wizji dla skutecznego zarządzania organizacją.

Jak określenie 'Dlaczego’ wpływa na Twój Sukces albo porażkę?
Odkryj moc pytania 'Dlaczego’ i poznaj rolę, jaką odgrywa w budowaniu trwałego sukcesu.

Właściciel, manager czy pracownik – kim jestem we własnej firmie?
Kluczowe wyzwania i znaczenie pracy nad firmą dla długoterminowego sukcesu organizacji.